Grammatik - Podróże

Grammatik - Podróże

Grammatik - Podróże
Grammatik – Podróże (okładka)

Przesłuchałem wersję internetową najnowszego albumu Grammatika pt. “Podróże” i zastanawiam się, czy jest w ogóle sens rozpisywać się na temat tej płyty? Cóż, może napiszę krótko: po niedzieli biorę pieniążki i idę do sklepu po oryginał. “Podróże” to jedna z nielicznych płyt, które przypominają mi stare, dobre lata polskiego rapu. Klasyczny klimat Grammatika z lekka okraszony nowoczesnością – świetna mieszanka. Płytę “Podróże” promował singiel “Stracone dzieciaki” – powiem szczerze, że nieźle wybrali utwór na promo. Singiel z pewnością nie zniechęca tych, którzy lubią stare klimaty, a dodatkowo powinien zachęcić słuchaczy gustujących w nowocześniejszych brzmieniach. Na tracklistę składa się tuzin kawałków: to wcale nie jest mało, bo jest to tuzin rapu w najlepszym wydaniu! Nie papka x 20, ale wypas x 12. Dwa traki szczególnie mnie ujęły: “Rozmowa” i “Nigdy więcej” – po prostu stary, dobry, lirycznie-refleksyjny Grammatik :)Tracklista
01. W drodze
02. Stracone dzieciaki
03. Rozmowa
04. Telefony (gościnnie Diox)
05. A wy (gościnnie Pelson, Włodi)
06. Chwila
07. Śmieci
08. Nigdy więcej
09. Ile jesteś w stanie…
10. Wiem kim jestem
11. Kamienie
12. 50 dróg

Jakby kogoś interesował mały download, to za free jest singiel “Stracone dziecaki”: link do ściągnięcia. Dla wygodnickich kawałek w plejerze, ale jak to z Jutube bywa: jakość do dupy. No, ale coś za coś: albo fatyga na hip-hop.pl po dobrą jakość, albo kiepska jakość na miejscu.

Grammatik “Stracone dzieciaki” – singiel z płyty “Podróże”

30
Co o tym myślisz? Skomentuj:

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
~ssllo.com

Grammatik – Podróże

Tracklist:
1. W drodze
http://(…)

2. Stracone dzieciaki
http://(…)

3. Rozmowa
http://(…)

4. Telefony (feat. Diox)
http://(…)

5. A wy (feat. Pelson, Włodi)
http://(…)

6. Chwila
http://(…)

7. Śmieci
http://(…)

8. Nigdy więcej
http://(…)

9. Ile jesteś w stanie…
http://(…)

10. Wiem, kim jestem
http://(…)

11. Kamienie
http://(…)

12. 50 dróg
http://(…)

Cała płytka na RapidShare :

http://(…)

szuman
szuman

@~ssllo.com, wspaniałomyślnie linki do ściągnięcia płyty rzuciłeś, a ja je wyciąłem…
Widzisz, po pierwsze uważam, że ta płyta zasługuje na to, żeby ją kupić (niedrogo stoi, 25-30 zł), a po drugie nie bawię się w warez. Kto będzie chciał ściągnąć, to i tak sobie poradzi ;)

A swoją drogą nie wiedziałem, że Google tak szybko mnie indeksuje: wpis w godzinę po opublikowaniu pojawił się w indeksie :)

ALEX

Co jak co… wg. mnie, najlepsza płytka roku. Ja również planuję ją zakupić… będzie to moja druga oryginalna płyta… Z całego krążka nie podoba mi się tylko 2 kawalki… A to u mnie niespotykane, bo jestem strasznym krytykiem :D

Będę w Polsce… płyciwo zakupie.

Zibi
Zibi

płyta na najwyższym poziomie !!! zajebiście chłopaki pojechali ogólem tylko featy bym wycioł bo odstają od reszty zwrotek. ogólem bezapelacyjnie najlepsza produkcja tego roku !!! no… może poza Kodexem :D

ALEX

Kodex wlasnie jest moja pierwsza oryginalna plyta :)

Lenka
Lenka

hip-hopem średnio się interesuję, ale Grammatika lubię za piosenkę “Każdy ma chwile” :D

ekhm trochę z innej beczki… jest sobota, dzeń wolny więc można sobie pospać, prawda? :D jak więc wytłumaczyć to, że wy tak od samego rana na nogach? :D jeden o 5, drugi o 6 itd :D zamiast się wyspać to przed kompami czywacie :P jakieś wydarzenie dzsiaj o którym ja nie wiem? :D

ALEX

@Lenka: Jeśli chodzi o moją osobę… No fakt… wstałem wcześnie, bo mnie brat obudził jak wychodził do pracy… zauważ jeszcze to, że jestem w UK więc mam czas o jedną godzinę wcześniej niż w Polsce ;) Czyli, że tak powiem napisałem tego mojego posta przed Szumanem :p

SpeX
SpeX

@Lenka, a może oni jeszcze nie poszli spać? Np właśnie weszli do domu, kuknęli na bloga i poszli spać?

Patryk K

Grammatik.. ja raczej mało słucham rapu itp. Ale co do Grammatika to jakoś zawsze miałem przekonanie… Jak tylko wyzdrowieję (bo niestety choróbsko mnie dopadło) to zbieram się do sklepu po ten krążek :)

matfeusz

co do płyty… jeszcze dobrze jej nie przesłuchałem (więc może dlatego) ale trójka bardziej mi się podobała. A co do google, kurde szuman jak Ty to robisz. Zdradź swój sekret. Pozdro

xena

warto było czekać na nowego Grammatika :) Właśnie przesłuchałam w całości “Podróże” więc mogę coś od siebi napisać :) Płyta na pewno warta zakupu w orginale, ale przez gościnne nawijki raczej nie stanie się kolejnym klasykiem. Mimo wszystko wysupłam chajs i wyskoczę do muzycznego po “Podróże” :)

szuman
szuman

@ALEX, ja też jestem strasznym krytykiem, ale tylko wtedy, gdy mam za coś płacić ;) darowanemu koniowi, jak to mówią… :) @Zibi, zgadzam się co do fitów :) Jeśli chodzi o Kodex, to niespecjalnie się nim zajarałem – przesłuchałem kilka kawałków, a może nawet wszystkie: poziom zajebisty, ale dla mnie Grammatik płytą roku :) @Lenka, późno wróciłem i nie chciało mi się spać, więc komputerowałem sobie nocą :) A Ty co tak o 9 rano jak ta kura domowa? :D @SpeX, zgadłeś, jeśli o mnie chodzi ;) Ale to już zostało udowodnione, że kobiety nie biorą pod uwagę wielu okoliczności,… Czytaj więcej »

Patryk K

@szuman czy nie lepiej wydać kasę na płytę zespołu który lubię? Dobre pytanie :P Mam wszystkie krążki moich ulubionych zespołów :P A Grammatik też lubię, więc płytkę nabędę :P

Lenka
Lenka

jaka znowu kura domowa? :[ normalnie tak wstaję, po co mam się wylegiwać jak nie ma z kim ;) jakbyś chciał wiedzieć, to dzisiaj wstałam o 10 :P

TeKlaPeMaster

Dla mnie fenomenalna płyta, Eldo to mój sensei, liryczny mistrz, jego teksty powalają każdego. Juzek zajebisty, a duet z Eldo to szczyt marzeń każdego kto słucha dobrego rapu. No cóż, szkoda że płyty GRM wychodzą tak “długo”

Eviva’l’arte!

szuman
szuman

@Patryk K, skoro tak, to szacuneczek za to, że kupujesz oryginały :)

@Lenka, no to normalnie cały dzień przespałaś ;) wiesz co? Chyba Cię zaraz obudzę :D

@TeKlaPeMaster, popatrz na to z innej strony: gdyby wydawali nowe, powiedzmy co kilka miesięcy, to znudziliby sie szybko ;)

strzala24

plytka jest git tylko prawdziwy hip hop ema dla wszystkich ktorzy kupuja org.plytki

strzala24

tylko prawdziwy hip hop jest wlasnie tu (podróże) lena czemu jestes kura domowa?

Magda

Moje zdanie? oczywisice pozytywne.. muzyka Elda i Jotuze baardzo mi odpowiada.. i tez kupuje płytke.’ Zaden człowiek nie jest spisany na straty’ Pamietajcie. 3majcie się moocno ludziska… a i jeszcze jedno.My Kontra Babilon . Big Up.Walczcie . i nie poddawajcie się.Elo

lukasz22
lukasz22

jak karzdy grammatik tak i ten kupie choc juz mam z neta ale zadna mi przyjemnosc sluchac sciagnietej plyty grammatik od lat pierwsza liga tak trzymac

cola
cola

nie jestem zaskoczony … ;) płyta zajebiaszcza, no to wiedziałem od razu… te 30 plnow to naprawde nie duzy wydatek, zachęcam do kupna płytki a nie ściągnięcia jej z sieci ;]

szubrawca
szubrawca

dla mnie to plyta roku nuumer uno!!! brawo Eldoka i Jotuze najwiekszwe propsiska dla was!!!

gwaron
gwaron

plyta roku bez dwoch zdan. Mistrzowie rapowej ekstraklasy i wszyscy inni moga sie przy nich chowac :] na jednym traku wiecej przekazu ma Grammatik niz inni na calej plycie a oto w rapie chodzi. elo

Bsk
Bsk

Płyta niesamowita naprawde robi wrazenie zwlaszcza ze i Grammatika i samego Eldoki slucham juz od lat i do tej pory nigdy nie bylem zawiedziony, jedno mnie tylko zdziwilo kupujac plyte Grammatik “Podroze” w Empiku bo na półkach nigdzie nie leżał, za to na wierchu byl doniu i jakies inne fusy.. Grammatika wygrzebala mi dopiero obsluga jak jakis stary antyk ze strychu… Pozdrawiam

Marcin Grudziądz
Marcin Grudziądz

ja uważam że GRAMMATIK jest klasą sam dla siebie i tą płytką to udowadnia po raz kolejny chociaż nie wiem ile by kosztowała płyta i tak kupie ten skład jest poprostu mistrzowski od lat a wogóle wkoncu sie zaczna robic zajebista sytuacja w polskim HH nareszcie pozbywamy sie jakichs tam werb czy 18l nareszcie wracja na tyle dobre stare sklady co Grammatik czy Molesta(również polecam zajebiaszcza płytka)

burza
burza

z pewnością przesłucham podróż…
ale ostatnia reaktywacje zawiodła mnie! podobnie jak płyta fenomena! to już nie bedzie to samo.. nigdy :(
polecam nowego pezeta z muzyką rozrywkowa!

hensik
hensik

dajcie jakis normalny cywilizowany link zeby to sciagnac ;X

ALEX

@hensik: http://www.google.pl ta strona to nie warez…

Michal

Czy ktos wie gdzie jeszcze mozna dostac ta plyte? Juz troche minelo od jej wydania i nigdzie nie moge jej dostac, nawet w epiku :/

SpeX

@Michał: Google i wyszło mi iż na merlin.pl jest :P